کفپوش فروشگاهی، تاثیر آن بر فضای مکان‌های تجاری

کفپوش یکی از لوازم اصلی تجهیز دکوراسیون داخلی ساختمان است که با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع طراحی و نصب می‌شود. کاربری تجاری ساختمان، انتخاب نوع کفپوش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در صورتی که قصد انتخاب و نصب کفپوش فروشگاهی دارید، بهتر است خواندن این مطلب را از دست ندهید.

ایجاد فضایی مجذوب کننده و زیبا با کفپوش فروشگاهی

کفپوش،‌ کف یک ساختمان را می‌پوشاند و در زیبایی و جلوه آن تاثیرگذار است. انتخاب کفپوش اداری تجاری مناسب در لوکس بودن فضا و جلب نظر خریداران و مشتریان تاثیرگذار است. بنابراین هزینه و زمانی که برای انتخاب کفپوش مناسب فروشگاهی صرف می‌کنید، هدر نمی‌رود و موجب افزایش رضایتمندی مشتریان و بالارفتن بازدهی فروشگاه می‌شود.

تاثیر کفپوش فروشگاهی در دکوراسیون داخلی

کفپوش‌های‌ فروشگاهی انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع متریال، طرح و رنگ دسته‌بندی می‌شوند. با توجه به اینکه انتخاب کفپوش یکی از اقدامات مهم طراحی دکوراسیون داخلی است، برای خرید کفپوش فروشگاهی و تکمیل دکوراسیون باید به موارد زیر توجه کنید.

۱.    رنگ کفپوش فروشگاهی

یکی از ملاک‌های بااهمیت برای انتخاب کفپوش مناسب در فروشگاه‌ها و مراکز اداری و تجاری رنگ آن است. رنگ کفپوش باید با سایر اجزای دکوراسیون داخلی مانند رنگ دیوار، سقف، رنگ لوازم اداری هماهنگ باشد تا هارمونی مناسبی در محیط برقرار شود و توجه مخاطبان جلب شود.

در انتخاب رنگ کفپوش اداری تجاری باید به ابعاد محیط هم توجه کنید. برای محیط‌های با متراژ کوچک باید رنگ‌های روشن را انتخاب کنید تا فضا بزرگ‌تر به نظر بیاید. اما در فروشگاهای بزرگ با محدودیت انتخاب رنگ مواجه نیستید و می‌توانید رنگ‌های تیره کفپوش را هم انتخاب کنید.

همان‌طور که کفپوش‌ها رنگ‌های متنوعی دارند، طرح‌های مختلفی هم دارند. تنوع طرح ‌های کفپوش فروشگاهی باعث شده تکمیل دکوراسیون مغازه و محیط‌های اداری با محدودیت همراه نباشد و طراح دکوراسیون بتواند به راحتی کفپوش مناسب را انتخاب کند.

۲.    قیمت مناسب کفپوش

یکی از دغدغه‌های کسانی که قصد تکمیل دکوراسیون داخلی فروشگاه دارند قیمت کفپوش است. واقعیت این است که قیمت کفپوش فروشگاه ثابت نیست و تحت تاثیر متریال و مرغوبیت آن است. به عبارت دیگر انواع مختلف کفپوش‌هایی که برای فروشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند، قیمت‌های متفاوتی دارند و خریدار می‌تواند متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارد، از بین متریال‌های سنگ، سرامیک، pvc، پارکت و … کفپوش مناسب را انتخاب کند.

برای خواندن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید .